Procediment administratiu per a seleccionar la persona més adequada per a ocupar un lloc de treball en una administració pública o en un organisme públic, d'acord amb el principi de mèrit i capacitat. [...]
Mètode de selecció artificial per a més d'un caràcter que consisteix a ordenar i seleccionar els candidats d'acord amb el seu mèrit net a partir de tota la informació fenotípica dels caràcters. [...]
Anàlisi d'establiments consistent a definir cercles segons algun tipus de dades, com ara nombre de clients potencials, temps de desplaçament, etc., amb l'objectiu d'identificar localitzacions de competidors o de seleccionar localitzacions potencials. [...]
Frase destacada que encapçala un text, que té la funció fonamental de cridar l'atenció del receptor, seleccionar el públic objectiu al qual s'adreça el missatge i estimular a llegir la resta del text. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica de reducció de la dimensionalitat que consisteix a seleccionar un subconjunt de trets i descartar els trets restants. S'utilitza en casos en què hi ha trets que són irrellevants o molt correlats entre si. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Servei d'informació sobre els programes d'un canal de televisió digital, que els abonats reben conjuntament amb el senyal de televisió i que permet de seleccionar de manera automàtica els espais i els canals d'interès. [...]
Apràxia caracteritzada perquè la persona afectada és incapaç de vestir-se correctament, com a conseqüència de la dificultat que experimenta per a seleccionar l'ordre de les peces de roba o per a orientar-les adequadament cap al propi cos. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
1. Component d'un sistema digital que permet de seleccionar quina de les seves entrades es propaga a la seva sortida. 2. Dispositiu que combina un seguit de senyals de diversos canals d'entrada en un canal de sortida. [...]
Frase que encapçala un anunci imprès i que té la funció fonamental de cridar l'atenció del receptor, seleccionar el públic objectiu al qual s'adreça el missatge i estimular a llegir la resta de textos de l'anunci. [...]
Creatiu encarregat de la concepció visual i gràfica dels missatges publicitaris, que s'ocupa fonamentalment de definir l'estratègia artística, elaborar esbossos i maquetes, controlar la producció del material publicitari i seleccionar els il·lustradors, fotògrafs, realitzadors, models i d [...]