Resultats de la cerca frase exacta: 290

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
11. auditar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Examinar, un auditor, la situació econòmica d'una entitat a fi de comprovar si el seu estat patrimonial o financer reflecteix la realitat. [...]
12. gestora de patrimoni familiar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Organització que subministra a persones o a famílies acabalades serveis lligats directament o indirectament a la preservació o al creixement del seu patrimoni. [...]
13. relocalització
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tornada de l'activitat o part de l'activitat d'una empresa al seu país d'origen després d'una etapa de deslocalització. [...]
14. captació de fons
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions dutes a terme per una organització per a obtenir donacions per al seu finançament o per a una determinada causa o propòsit. [...]
15. argumentari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Esquema escrit de la conversa que ha de mantenir un teleoperador amb el seu interlocutor, que inclou una llista de possibles objeccions amb les seves respostes corresponents. [...]
16. oportunitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Factor de l'entorn que pot representar per a una organització un avantatge o una possibilitat per a millorar el seu funcionament, la rendibilitat, el volum de negoci, la quota de mercat, etc. [...]
17. preu virtual
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Valor monetari assignat a un bé o servei, normalment en absència del seu valor de mercat, que pretén reflectir el valor que el consum del bé o servei implica per als individus i la societat. [...]
18. espai de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
19. gràfic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Representació estadística de l'evolució de la cotització d'un valor o un conjunt de valors durant un període de temps determinat, sovint tenint en compte el seu volum de contractació, o bé només l'evolució del volum de contractació, feta damunt d'un sistema de coordenades. [...]
20. qualificació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Valoració feta per una institució independent de la capacitat d'una entitat privada o pública d'atendre els compromisos derivats del seu deute o bé de la qualitat d'una emissió de valors concreta, amb la finalitat de mesurar el nivell de risc que assumeixen els inversors. [...]
Pàgines  2 / 29 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>