Tècnica d'investigació de mercats consistent a detectar les tendències emergents en els hàbits de consum, especialment entre els joves, a fi d'anticipar-se i adaptar el disseny, els productes i la comunicació de màrqueting a les noves preferències o necessitats. [...]
Clàusula d'un contracte amb remuneració variable del gestor d'un fons de capital de risc segons la qual, en cas que el rendiment del fons hagi estat inferior al previst, els inversors recuperen una part proporcional de la remuneració del gestor. [...]
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
Operació administrativa i financera per la qual una empresa traspassa la gestió del deute que ha contret amb proveïdors a una entitat financera, la qual li garanteix l'acompliment de les obligacions i li ofereix la possibilitat de finançar els pagaments. [...]
Acció continuada d'una empresa de mantenir i reforçar la relació amb els seus contactes per mitjà de tècniques diverses, sovint campanyes personalitzades de màrqueting per correu electrònic, amb l'objectiu de convertir-los en clients. [...]
Conjunt de tècniques de màrqueting que s'utilitzen per a fer créixer de manera molt ràpida el negoci d'una empresa, generalment una empresa emergent. [...]