Resultats de la cerca bàsica: 7.876

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
81. reconstrucció de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat de màrqueting orientada a donar una nova identitat a un producte o a un servei. [...]
82. rendició de comptes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció d'una persona o una organització de donar explicacions de les accions de les quals és responsable davant l'òrgan de govern corresponent, l'autoritat competent o les parts interessades. [...]
83. revisió de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Anàlisi que solen dur a terme de manera conjunta un anunciant i una agència de publicitat per a fer una valoració d'allò que han aconseguit per a una marca les accions de màrqueting i de comunicació realitzades, i per a preparar i orientar accions futures. [...]
84. ronda de finançament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Oferiment organitzat de participació en el capital d'una empresa a inversors externs amb l'objectiu d'aconseguir finançament. [...]
85. simulació de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica d'investigació de mercat consistent a fingir, a través d'una persona que es fa passar per client, accions de compra o sol·licituds d'informació de béns o serveis, amb l'objectiu de verificar el compliment dels paràmetres de qualitat establerts per la direcció de l'empresa avaluada o d'un [...]
86. situació de solvència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Avaluació fonamentalment qualitativa que un banc fa d'un client, principalment des del punt de vista de la solvència, a fi d'estudiar la possible concessió d'un crèdit. [...]
87. societat de cartera
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Societat els actius de la qual estan formats exclusivament per accions d'altres societats en què participa, de manera que pot influir en la seva política empresarial. [...]
88. taxa de compromís
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Indicador que mesura el compromís dels usuaris d'un mitjà social amb una marca, que es calcula amb fórmules diverses segons el mitjà. [...]
89. verbalització de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció de transformar un nom de marca en verb per mitjà dels procediments morfològics propis de la llengua. [...]
90. veta de mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Buit de mercat constituït per un petit segment de mercat explotat per una marca. [...]
Pàgines  9 / 788 
<< Anterior  Pàgina  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Següent >>