Resultats de la cerca bàsica: 7.878

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
61. extensió de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a llançar un producte nou utilitzant una marca ja coneguda per a aprofitar-ne el capital. [...]
62. flux de caixa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Magnitud comptable utilitzada per a estimar els recursos generats per una empresa durant un període, constituïts per la suma dels beneficis, les amortitzacions i les provisions, materialitzats o no en saldos líquids. [...]
63. flux de caixa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Quantitat de diner que es preveu que un projecte proporcionarà periòdicament en el futur. [...]
64. fons de deute
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Fons d'inversió que actua com a instrument de finançament d'una empresa mitjançant la compra de deute d'aquesta empresa. [...]
65. fora de diner
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Dit del producte derivat sense valor per al comprador ja sigui perquè el preu d'exercici és superior al preu de mercat de l'actiu subjacent, en el cas que es tracti d'una opció de compra, o bé perquè el preu de mercat de l'actiu subjacent és superior al preu d'exercici, en el cas que es tracti d [...]
66. força de vendes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de recursos d'una empresa destinats a la gestió i la realització de l'activitat directament relacionada amb la venda. [...]
67. generació de contactes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció d'una empresa d'aconseguir nous contactes per mitjà de diverses estratègies de captació. [...]
68. guarda de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que s'encarrega de vetllar perquè una marca s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
69. guarda de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Funció de gestió d'una marca consistent a vetllar perquè s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
70. intel·ligència de negoci
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Capacitat d'una empresa de generar coneixement útil per a la presa de decisions estratègiques per mitjà de la recopilació, la selecció, el tractament i l'anàlisi d'informació de fonts diverses. [...]
Pàgines  7 / 788 
<< Anterior  Pàgina  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Següent >>