Tècnica de cerca utilitzada en comerç electrònic que permet als usuaris restringir els resultats de cerca mitjançant l'aplicació de diversos filtres, com ara la mida, el color, el preu o la marca. [...]
Compra no premeditada que obeeix a la voluntat de satisfer un desig sobtat que sorgeix generalment en el moment en què s'entra en contacte amb algun producte o servei. [...]
Compra sobtada de quantitats inusualment grans d'un producte en previsió de l'escassetat de subministrament o del ràpid augment de preus que una situació de crisi efectiva o temuda podria provocar. [...]
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'accions preestablertes que duu a terme l'usuari vinculades amb l'espai objecte de publicitat. [...]
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre de clics de visitants únics que rep l'espai objecte de publicitat. [...]
Cost de la venda d'un producte o servei ofert en una campanya de màrqueting directe, que s'obté dividint el cost de la campanya pel nombre de comandes rebudes. [...]
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'interaccions que estableixen els usuaris amb l'espai objecte de publicitat. [...]