Resultats de la cerca bàsica: 3.060

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
21. bloc per preus
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Bloc amb una variació del preu que pot ser del 15% respecte del preu de referència. [...]
22. cerca per facetes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica de cerca utilitzada en comerç electrònic que permet als usuaris restringir els resultats de cerca mitjançant l'aplicació de diversos filtres, com ara la mida, el color, el preu o la marca. [...]
23. compra per impuls
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Compra no premeditada que obeeix a la voluntat de satisfer un desig sobtat que sorgeix generalment en el moment en què s'entra en contacte amb algun producte o servei. [...]
24. compra per pànic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Compra sobtada de quantitats inusualment grans d'un producte en previsió de l'escassetat de subministrament o del ràpid augment de preus que una situació de crisi efectiva o temuda podria provocar. [...]
25. confirmació per mostreig
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
 [...]
26. cost per acció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'accions preestablertes que duu a terme l'usuari vinculades amb l'espai objecte de publicitat. [...]
27. cost per clic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre de clics de visitants únics que rep l'espai objecte de publicitat. [...]
28. cost per comanda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cost de la venda d'un producte o servei ofert en una campanya de màrqueting directe, que s'obté dividint el cost de la campanya pel nombre de comandes rebudes. [...]
29. cost per compromís
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'interaccions que estableixen els usuaris amb l'espai objecte de publicitat. [...]
30. cost per contacte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció dels contactes que aconsegueix procedents de l'espai objecte de publicitat. [...]
Pàgines  3 / 306 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>