Resultats de la cerca frase exacta: 51

41. concurs de creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Fórmula competitiva entre agències de brànding o agències de creació de noms de marca organitzada per un client a fi de decidir a quina atorga un projecte creatiu. [...]
42. impressió de prova
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Arts
Prova produïda com a part del procés creatiu d'estampació, emprada per l'artista mentre crea la planxa i pren decisions sobre les possibles modificacions o els passos següents. [...]
43. imperatiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Circumstància de compliment obligat en un projecte creatiu en forma de condició, requisit o instrucció, que sol ser una demanda explícita del client i sol aparèixer especificada en un brífing. [...]
44. estratègia creativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia elaborada des del punt de vista creatiu per una agència de publicitat per assolir els objectius de comunicació d'un anunciant per mitjà de la conceptualització i ideació de missatges publicitaris. [...]
45. guió animat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Esbós animat en suport vídeo d'un guió il·lustrat que s'utilitza per a facilitar la visualització del concepte creatiu a l'anunciant, o per a fer proves i investigacions prèvies a la realització final d'un anunci. [...]
46. narrativa de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Recurs creatiu consistent a explicar una història real o de ficció que reflecteixi els valors d'una marca, amb l'objectiu d'establir un vincle emocional amb el públic objectiu i fer-li arribar de manera eficaç un missatge determinat. [...]
47. narrativa de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Recurs creatiu consistent a explicar una història real o de ficció que reflecteixi els valors d'una marca, amb l'objectiu d'establir un vincle emocional amb el públic objectiu i fer-li arribar de manera eficaç un missatge determinat. [...]
48. director d'art | directora d'art
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Creatiu encarregat de la concepció visual i gràfica dels missatges publicitaris, que s'ocupa fonamentalment de definir l'estratègia artística, elaborar esbossos i maquetes, controlar la producció del material publicitari i seleccionar els il·lustradors, fotògrafs, realitzadors, models i d [...]
49. onomatopeies / sons
Font Fitxes de l'Optimot
Una onomatopeia és la formació d'un mot a partir de la imitació de sons naturals. Per exemple, l'acció d'esternudar és atxim o atxem; l'acció de cantar és taral·larà. Malgrat que el camp de les onomatopeies és molt lliure i creatiu, a l'hora de formar-ne de noves hi ha una sèrie de pautes o [...]
50. Criteris de redacció de l'ofici
Font Fitxes de l'Optimot
de llei, i incloent en tots els altres casos la indicació expressa del butlletí oficial en què apareixen publicades". Per acabar aquestes breus consideracions generals, només cal recordar que l'ofici és un document força tancat i poc creatiu pel que fa a la redacció, ja que sovint s'hi transcriuen [...]
Pàgines  5 / 6 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  Següent >>