Resultats de la cerca frase exacta: 313

51. quota de presència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge d'aparició d'una marca en un espai o un canal determinats en relació amb el percentatge d'aparició de la resta de marques de la mateixa categoria o del mateix sector durant el mateix període de temps, que indica el seu grau de visibilitat en aquell espai. [...]
52. fórmula de majoria relativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Fórmula majoritària que assigna els escons a la candidatura més votada, independentment del percentatge de vots que hagi obtingut. [...]
53. comissionable
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Dit del percentatge del preu d'un servei o un producte facilitat per un majorista i que percep un detallista. [...]
54. rendibilitat de la inversió
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relació entre el benefici net obtingut d'una determinada operació i el capital que s'hi ha invertit, expressada en percentatge. [...]
55. pedalabilitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
Percentatge de la longitud o del temps d'un itinerari que es pot recórrer pedalant, sense haver de baixar de la bicicleta. [...]
56. fórmula distributiva
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Fórmula electoral que distribueix els escons d'una circumscripció electoral entre les diverses candidatures segons el percentatge de vots que hi hagin obtingut. [...]
57. participació de mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge de les vendes d'un producte, marca o empresa en relació amb el total de vendes del sector productiu al qual pertany. [...]
58. comissió per rendibilitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge de la rendibilitat que rep el gestor d'una inversió com a incentiu d'acord amb el rendiment del fons o la inversió. [...]
59. rendibilitat de la inversió en màrqueting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relació entre el benefici net obtingut d'una acció o estratègia de màrqueting i el capital que s'hi ha invertit, expressada en percentatge. [...]
60. ràting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Percentatge de persones del públic objectiu d'una campanya de publicitat o de la població total que han contactat amb un determinat mitjà o suport publicitari. [...]
Pàgines  6 / 32 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>