Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Grup d'internautes que intercanvien opinions i informació sobre un tema a través de missatges que es pengen en una pàgina web o per mitjà d'una llista de distribució. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Frau publicitari que consisteix a inserir publicitat en un web sense el permís del titular o sense pagar per fer-ho, ja sigui substituint publicitat legítima o bé omplint espais buits. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Pàgina que conté una imatge, un gràfic o un text curt i que apareix temporalment a la pantalla d'un ordinador abans de la pàgina inicial d'un lloc web. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Operació consistent a convertir un nom de domini en l'adreça IP que li correspon, a fi de permetre la transmissió d'informació d'un lloc web a un altre. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Suplantació en què s'altera un nom de domini d'un lloc web o d'una adreça electrònica, a fi d'enganyar algú i poder-hi entrar en contacte i interactuar-hi. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica utilitzada en el disseny de la interfície d'usuari d'un web legítim per a manipular l'usuari, amb l'objectiu d'induir-lo a fer-hi accions que no faria lliurement. [...]
Estratègia de màrqueting destinada a millorar la visibilitat i augmentar el trànsit d'un lloc web o d'un altre recurs digital utilitzant els mitjans socials o les eines vinculades als mitjans socials. [...]
Conjunt de dades que una empresa o organització recopila dels seus usuaris, mitjançant eines pròpies, a partir del comportament que tenen o de les accions que fan a les seves aplicacions o pàgines web. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica consistent a fer modificacions no autoritzades al sistema de resolució de noms de domini per dirigir un internauta a una pàgina web fraudulenta, en comptes d'adreçar-lo a la pàgina on volia anar. [...]
Estratègia de màrqueting de cercadors destinada a millorar la visibilitat d'un lloc web o d'un altre recurs digital per mitjà de la inserció d'anuncis a les pàgines de resultats dels cercadors. [...]