Resultats de la cerca frase exacta: 453

111. difusió segmentada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Enviament d'una mateixa informació, a través d'internet, la ràdio, la premsa o la televisió, a una categoria concreta de destinataris, seleccionats segons el perfil, les preferències o les característiques demogràfiques. [...]
112. audímetre
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Aparell electrònic instal·lat en un receptor de televisió o de ràdio, que enregistra l'hora exacta i el temps en minuts en què està en funcionament a fi de realitzar anàlisis d'audiència. [...]
113. llista d'èxits
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Arts
Llista classificadora dels discos més venuts elaborada, normalment, pels discjòqueis de les emissores de ràdio i de televisió. [...]
114. transceptor
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Aparell transmissor i receptor de ràdio que serveix per a establir comunicació entre un emissor i un receptor. [...]
115. 'fins' o 'fins a'? / Nova gramàtica
Font Fitxes de l'Optimot
la preposició fins, també portarien la preposició a. Per exemple: No pots engegar la ràdio fins a les 9 del matí. Davant d'un infinitiu. Per exemple: No deixarem d'investigar fins a resoldre el cas. 2. Fins a es redueix a fins: Davant d'oracions subordinades amb que. Per exemple: No [...]
116. fototelegrafia
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Procediment per a la transmissió a distància d'imatges fixes, com ara fotografies, dibuixos, textos, etc., mitjançant cable o ràdio. [...]
117. oportunitat de sentir
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de la ràdio. [...]
118. oportunitat de veure
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de qualsevol mitjà, a excepció de la ràdio. [...]
119. índex d'audiència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Nombre que indica el grau d'interès d'un programa de ràdio o de televisió, que s'obté dividint la mitjana d'audiència del programa per l'audiència total. [...]
120. bescanvi per programa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta de temps publicitari, finança o produeix un programa de ràdio o de televisió, generalment concebut d'acord amb les seves necessitats de comunicació. [...]
Pàgines  12 / 46 
<< Anterior  Pàgina  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Següent >>