Resultats de la cerca frase exacta: 17

Diccionaris terminolgics  | Economia. Empresa
11. buit de mercat
Font Diccionaris terminolgics del TERMCAT
rea temtica Economia. Empresa
Segment de mercat en qu s'intueix una oportunitat de negoci perqu s'hi detecten necessitats no satisfetes o no prou satisfetes. [...]
12. competncia
Font Diccionaris terminolgics del TERMCAT
rea temtica Economia. Empresa
Situaci que resulta de la rivalitat entre empreses que concorren en un mateix segment de mercat i que ofereixen productes o serveis semblants. [...]
13. competncia
Font Diccionaris terminolgics del TERMCAT
rea temtica Economia. Empresa
Situaci que resulta de la rivalitat entre empreses que concorren en un mateix segment de mercat i que ofereixen productes o serveis semblants. [...]
14. publicitat global
Font Diccionaris terminolgics del TERMCAT
rea temtica Economia. Empresa
Publicitat, emmarcada en una estratgia de mrqueting global, que es dirigeix a un segment de mercat multiespacial i multicultural utilitzant els mateixos missatges. [...]
15. lnia de productes
Font Diccionaris terminolgics del TERMCAT
rea temtica Economia. Empresa
Conjunt de productes comercialment homogenis pel fet de satisfer necessitats similars, estar destinats al mateix segment de mercat, utilitzar els mateixos canals de distribuci, etc. [...]
16. lnia de productes
Font Diccionaris terminolgics del TERMCAT
rea temtica Economia. Empresa
Conjunt de productes comercialment homogenis pel fet de satisfer necessitats similars, o estar destinats al mateix segment de mercat, o utilitzar els mateixos canals de distribuci, etc. [...]
17. nou mercat
Font Diccionaris terminolgics del TERMCAT
rea temtica Economia. Empresa
Segment especfic del mercat electrnic reservat a empreses amb un potencial de creixement elevat, generalment de noves tecnologies, en el qual es permet una fluctuaci ms gran de la cotitzaci. [...]
Pgines  2 / 2 
<< Anterior  Pgina  1  2