Resultats de la cerca frase exacta: 449

201. antena
Font Diccionari catalÓ-castellÓ d'EnciclopŔdia Catalana (4a ediciˇ)
f 1 mar, radiotŔc i zool antena. 2 constr [d'un envelat, d'una bastida] mßstil m. 3 [d'un molÝ] aspa. 4 estar en antena [rÓdio, televisiˇ] estar en antena, estar en el aire.  [...]
202. transceptor
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Protecciˇ civil. Defensa
Aparell que Ús la combinaciˇ d'un transmissor i un receptor de rÓdio. [...]
203. generador de senyal de radiofreqŘŔncia
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Tecnologies de la informaciˇ i la comunicaciˇ
Generador de senyal a les freqŘŔncies de rÓdio, generalment des d'1 MHz fins a algunes centenes de MHz o alguns GHz. La forma d'ona generada Ús sinusoidal i permet ser modulada per senyals externs o generats internament. [...]
204. mÓrqueting directe
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Economia. Empresa
MÓrqueting interactiu que permet establir una comunicaciˇ personal amb un p˙blic objectiu precÝs amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacciˇ comercial, per mitjÓ del correu, el telŔfon, la rÓdio, la televisiˇ, Internet o altres mitjans. [...]
205. radionavegant
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Treball
Persona que assegura les connexions per rÓdio a bord d'un aviˇ de lÝnia. [...]
206. RTTY
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Tecnologies de la informaciˇ i la comunicaciˇ
Modalitat de comunicaciˇ digital mÚs antiga per a transmetre text entre mÓquines per rÓdio. [...]
207. Estudi General de Mitjans
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Economia. Empresa
Estudi estadÝstic multimŔdia de l'audiŔncia de la televisiˇ, la rÓdio, els mitjans impresos, el cinema i Internet a l'Estat espanyol dut a terme per l'Associaciˇ per a la Investigaciˇ de Mitjans de Comunicaciˇ a travÚs d'enquestes peri˛diques. [...]
208. mÓrqueting tradicional
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Economia. Empresa
MÓrqueting que es duu a terme fora de l'Ómbit digital i que inclou accions de difusiˇ tradicional com ara les relacions publiques, els mitjans de comunicaciˇ com televisiˇ, rÓdio, premsa, i tambÚ publicitat impresa, banderoles, promocions i descomptes, etc. [...]
209. radiotelefonia m˛bil professional
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Tecnologies de la informaciˇ i la comunicaciˇ
Conjunt de xarxes de radiocomunicacions m˛bils que permeten d'establir comunicacions de veu i dades per a professionals amb possibilitat de donar servei a grups tancats d'usuaris. Generalment sˇn sistemes privats, propietat de les mateixes empreses que els utilitzen i, per tant, no es tarifa per tr [...]
210. emissiˇ en cadena
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Economia. Empresa
Emissiˇ simultÓnia d'un programa de rÓdio o de televisiˇ per dues o mÚs emissores. [...]
PÓgines  21 / 45 
<< Anterior  PÓgina  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  SegŘent >>