Resultats de la cerca bàsica: 269

Diccionaris terminològics  | Comunicació. Audiovisuals
1. definició de la interfície d'anuncis per a reproductors de vídeo
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Conjunt d'instruccions que permeten definir la interacció entre reproductors de vídeo i empreses de tecnologies de publicitat, com ara servidors d'anuncis, xarxes publicitàries o portals d'intercanvi, entre altres. [...]
2. fotogrames per segon
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Indicador de qualitat de la imatge que es basa en el nombre de fotogrames que apareixen a la pantalla per segon. [...]
3. animació per vèrtexs
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Tècnica d'animació de personatges en 3D consistent a recrear el moviment d'un personatge per mitjà de la modificació dels vèrtexs de cadascun dels polígons que el conformen. [...]
4. vídeo per encàrrec
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de televisió en què l'usuari paga per la recepció d'una emissió de vídeo en l'horari que sol·liciti. [...]
5. il·luminació per píxels
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Tècnica d'il·luminació consistent a calcular el valor de llum que rep un objecte gràfic en cadascun dels píxels que el componen en sotmetre'l a renderització. [...]
6. cost per acció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'accions preestablertes que duu a terme l'usuari vinculades amb l'espai objecte de publicitat. [...]
7. il·luminació per vèrtexs
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Tècnica d'il·luminació consistent a calcular i desar el valor de la llum que incideix sobre un objecte gràfic en cadascun dels vèrtexs dels polígons que el conformen. [...]
8. bescanvi per producte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta d'espais o temps publicitaris, ofereix un servei o cedeix al suport publicitari productes que fabrica o distribueix. [...]
9. bescanvi per programa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta de temps publicitari, finança o produeix un programa de ràdio o de televisió, generalment concebut d'acord amb les seves necessitats de comunicació. [...]
10. cost per clic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre de clics de visitants únics que rep l'espai objecte de publicitat. [...]
Pàgines  1 / 27 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>