Resultats de la cerca frase exacta: 276

1. estratègia
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Art de projectar i dirigir grans moviments i operacions militars. Coordinació de les forces polítiques, econòmiques i diplomàtiques per a aconseguir els objectius d'un estat, d'un grup o d'un partit. L'estratègia parlamentària. Art de coordinar les accions i de [...]
2. estratègia creativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Estratègia elaborada des del punt de vista creatiu per una agència de publicitat a fi d'assolir els objectius de comunicació d'un anunciant per mitjà de la conceptualització i ideació de missatges publicitaris. [...]
3. estratègia multipalanca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Atenció a la cronicitat mitjançant un conjunt d'intervencions simultànies i coordinades, concentrades en una població i un territori determinats, amb l'objectiu d'obtenir un efecte multiplicador dels resultats. [...]
4. estratègia omnicanal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de comercialització que integra tots els canals de venda d'un producte o un servei entre una empresa i un client amb la finalitat que el client tingui una experiència de compra uniforme i transparent. [...]
5. estratègia suscitadora
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Dret
Estratègia d'intervenció basada en preguntes suscitadores que té per objectiu transformar la manera d'abordar un conflicte. [...]
6. estratègia d'estirada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting centrada en la publicitat i la promoció al consumidor, que s'adreça al client final a fi d'induir-lo a demanar el producte en els establiments comercials. [...]
7. estratègia d'impuls
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting centrada fonamentalment en la promoció de vendes, que s'adreça als canals de distribució perquè facin més comandes del producte. [...]
8. estratègia de desnatació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que consisteix a llançar un producte al mercat a un preu intencionadament elevat que es redueix progressivament a mesura que se'n desenvolupen les vendes a fi de captar segments de mercat nous més sensibles al preu. [...]
9. estratègia de munyida
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que consisteix a obtenir el màxim rendiment d'un producte. [...]
10. estratègia
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
 [...]
Pàgines  1 / 28 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>