Resultats de la cerca frase exacta: 61

31. bàner
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Espai publicitari en una pàgina web, generalment de forma rectangular, el qual, quan s'hi fa clic, permet d'accedir al web o a una altra pàgina de l'anunciant. [...]
32. crida a l'acció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Missatge contingut en un element gràfic d'una pàgina web o d'altres aplicacions digitals, generalment un bàner o un botó, que incita a fer-hi clic, amb l'objectiu de redirigir el visitant a un contingut determinat. [...]
33. clicar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Seleccionar una icona, un enllaç o qualsevol altre element de la pantalla de l'ordinador prement un instant un dels botons del ratolí amb la busca situada sobre l'element que es vol seleccionar. [...]
34. clicar (castellà)
Font Diccionari castellà-català d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
v intr inform clicar, fer clic (o un clic).  [...]
35. espetec
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Clic, especialment dit dels que es produeixen a les vàlvules cardíaques. [...]
36. bàner
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
37. etiqueta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Conjunt de caràcters encapçalats d'un símbol de coixinet, sobre el qual es pot fer clic, que serveix per a accedir a un contingut indexat per categories o temes en un microblog. [...]
38. etiqueta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de caràcters encapçalats d'un símbol de coixinet, sobre el qual es pot fer clic, que serveix per a accedir a un contingut indexat per categories o temes en un microblog. [...]
39. ràtio de clics
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Relació, habitualment expressada en forma de percentatge, entre el nombre de clics que ha rebut un espai publicitari i el nombre de vegades que ha estat vist, la qual s'utilitza per a mesurar l'eficàcia d'una campanya de publicitat en línia. [...]
40. imatge sensible
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Imatge dividida en zones que activen un enllaç quan s'hi fa clic. [...]
Pàgines  4 / 7 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  Següent >>