Resultats de la cerca frase exacta: 61

31. bàner
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Espai publicitari en una pàgina web, generalment de forma rectangular, el qual, quan s'hi fa clic, permet d'accedir al web o a una altra pàgina de l'anunciant. [...]
32. crida a l'acció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Missatge contingut en un element gràfic d'una pàgina web o d'altres aplicacions digitals, generalment un bàner o un botó, que incita a fer-hi clic, amb l'objectiu de redirigir el visitant a un contingut determinat. [...]
33. clicar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Seleccionar una icona, un enllaç o qualsevol altre element de la pantalla de l'ordinador prement un instant un dels botons del ratolí amb la busca situada sobre l'element que es vol seleccionar. [...]
34. clicar (castellà)
Font Diccionari castellà-català d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
v intr inform clicar, fer clic (o un clic).  [...]
35. espetec
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Clic, especialment dit dels que es produeixen a les vàlvules cardíaques. [...]
36. bàner
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Anunci, generalment de forma rectangular, el qual, quan s'hi fa clic, permet d'accedir al web o a una altra pàgina de l'anunciant. [...]
37. etiqueta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de caràcters encapçalats d'un símbol de coixinet, sobre el qual es pot fer clic, que serveix per a accedir a un contingut indexat per categories o temes en un microblog. [...]
38. etiqueta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
39. ràtio de clics
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Relació, habitualment expressada en forma de percentatge, entre el nombre de clics que ha rebut un espai publicitari i el nombre de vegades que ha estat vist, la qual s'utilitza per a mesurar l'eficàcia d'una campanya de publicitat en línia. [...]
40. imatge sensible
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Imatge dividida en zones que activen un enllaç quan s'hi fa clic. [...]
Pàgines  4 / 7 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  Següent >>