111.
trastorn gastrointestinal funcional
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
[...]
|
112.
unitat funcional integrada
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Conjunt dels equips, centres, programes i professionals dels serveis sanitaris, els serveis socials i els serveis comunitaris, educatius i laborals d'un territori implicats en el procés assistencial d'una persona amb un problema de salut mental. [...]
|
113.
unitat funcional neurona-glia
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la vida
Unitat funcional formada per una neurona i per les cèl·lules de neuròglia que s'hi associen i permeten potenciar la plasticitat i la funció del conjunt. [...]
|
114.
harmonia d'oclusió funcional
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Oclusió correcta de les arcades dentals en totes les posicions de la mandíbula durant la masticació, conduent a una màxima eficiència masticatòria. [...]
|
115.
joc d'exploració funcional
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
[...]
|
116.
mesura d'independència funcional
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Barem per a mesurar el grau de dependència d'una persona a partir de l'anàlisi de divuit ítems d'acord amb el nivell d'ajuda requerida. [...]
|
117.
estudi funcional radioisotòpic renal
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
[...]
|
118.
estudi funcional vestibular anormal
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
[...]
|
119.
nomenclatura de classe funcional
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Química
Nomenclatura que es basa a anomenar la classe funcional d'un compost seguida dels substituents escrits com a paraules separades. [...]
|
120.
patró funcional de salut
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Configuració de conductes que tenen lloc seqüencialment i que es poden utilitzar per a organitzar les dades de la valoració, independentment del model conceptual que guiï la pràctica. [...]
|