Resultats de la cerca frase exacta: 118

31. plataforma de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
32. propaganda
Font Diccionari català-castellà d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
f 1 [manera d'influir] propaganda. 2 [mitjans] propaganda.  [...]
33. principi de participació administrativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Dret
Principi d'organització administrativa pel qual els ciutadans poden intervenir en la gestió dels serveis públics o influir, fins i tot de manera determinant, en les decisions que prengui l'Administració pública. [...]
34. peix petit
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
35. carisma
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Do especial de Déu atorgat a un cristià i destinat a influir en la comunitat eclesial. [...]
36. balena
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Titular d'una gran quantitat de criptomonedes, que té una capacitat important d'influir en el mercat. [...]
37. dofí
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Titular d'una quantitat moderada de criptomonedes, que té una certa capacitat d'influir en el mercat. [...]
38. potència mitjana
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Dret
Potència que té recursos econòmics i polítics per a influir de manera moderada sobre el sistema internacional. [...]
39. líder d'opinió
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que per la seva competència professional, el seu prestigi, estatus, etc., pot influir sobre l'opinió de la gent. [...]
40. gestió de la demanda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'activitats que consisteixen a preveure, planificar i influir o actuar sobre la demanda, per part dels clients, de productes. [...]
Pàgines  4 / 12 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>