111.
difusió segmentada
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Enviament d'una mateixa informació, a través d'internet, la ràdio, la premsa o la televisió, a una categoria concreta de destinataris, seleccionats segons el perfil, les preferències o les característiques demogràfiques. [...]
|
112.
audímetre
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Aparell electrònic instal·lat en un receptor de televisió o de ràdio, que enregistra l'hora exacta i el temps en minuts en què està en funcionament a fi de realitzar anàlisis d'audiència. [...]
|
113.
llista d'èxits
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Arts
Llista classificadora dels discos més venuts elaborada, normalment, pels discjòqueis de les emissores de ràdio i de televisió. [...]
|
114.
transceptor
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Aparell transmissor i receptor de ràdio que serveix per a establir comunicació entre un emissor i un receptor. [...]
|
115.
'fins' o 'fins a'? / Nova gramàtica
Font
Fitxes de l'Optimot
la preposició fins, també portarien la preposició a. Per exemple: No pots engegar la ràdio fins a les 9 del matí.
Davant d'un infinitiu. Per exemple: No deixarem d'investigar fins a resoldre el cas.
2. Fins a es redueix a fins:
Davant d'oracions subordinades amb que. Per exemple: No [...]
|
116.
fototelegrafia
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Procediment per a la transmissió a distància d'imatges fixes, com ara fotografies, dibuixos, textos, etc., mitjançant cable o ràdio. [...]
|
117.
oportunitat de sentir
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de la ràdio. [...]
|
118.
oportunitat de veure
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de qualsevol mitjà, a excepció de la ràdio. [...]
|
119.
índex d'audiència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Nombre que indica el grau d'interès d'un programa de ràdio o de televisió, que s'obté dividint la mitjana d'audiència del programa per l'audiència total. [...]
|
120.
bescanvi per programa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta de temps publicitari, finança o produeix un programa de ràdio o de televisió, generalment concebut d'acord amb les seves necessitats de comunicació. [...]
|