191.
diexisme
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Afició a escoltar emissores de ràdio llunyanes o exòtiques. [...]
|
192.
antena
Font
Diccionari català-castellà d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
f 1 mar, radiotèc i zool antena. 2 constr [d'un envelat, d'una bastida] mástil m. 3 [d'un molí] aspa. 4 estar en antena [ràdio, televisió] estar en antena, estar en el aire. [...]
|
193.
estació portàtil
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Protecció civil. Defensa
Estació de ràdio d'ús individual que no necessita instal·lació. [...]
|
194.
ajudant de producció | ajudanta de producció
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Treball
Persona que assisteix la direcció de producció i que s'ocupa del suport logístic necessari perquè la producció d'un programa de televisió o de ràdio, una pel·lícula, un espectacle teatral, etc. es desenvolupi sense incidències. [...]
|
195.
canal
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Freqüència d'emissió assignada a una emissora de ràdio o televisió. [...]
|
196.
cortineta
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Fragment musical que divideix les seccions d'un programa de ràdio. [...]
|
197.
PUR
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Percentatge de persones que escolta la ràdio en un moment determinat. [...]
|
198.
generador de senyal de radiofreqüència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Generador de senyal a les freqüències de ràdio, generalment des d'1 MHz fins a algunes centenes de MHz o alguns GHz. La forma d'ona generada és sinusoidal i permet ser modulada per senyals externs o generats internament. [...]
|
199.
màrqueting directe
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Màrqueting interactiu que permet establir una comunicació personal amb un públic objectiu precís amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial, per mitjà del correu, el telèfon, la ràdio, la televisió, Internet o altres mitjans. [...]
|
200.
en antena
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Dit del programa de ràdio o de televisió que està en emissió. [...]
|