Resultats de la cerca frase exacta: 24

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. resposta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Reacció d'un individu a un estímul. [...]
2. resposta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció de respondre a una acció de màrqueting directe, sol·licitant informació addicional, fent una comanda, etc. [...]
3. cost per resposta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cost d'aconseguir una resposta en una campanya de màrqueting directe, que s'obté dividint el cost de la campanya pel nombre de respostes rebudes. [...]
4. cupó de resposta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
5. índex de resposta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge de persones que han respost a una acció de màrqueting directe. [...]
6. sobre de resposta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sobre inclòs en una publitramesa amb les dades del remitent preimpreses i el franqueig pagat a fi de facilitar la resposta del destinatari. [...]
7. programa de resposta automàtica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Programa informàtic que automàticament envia un missatge, prèviament redactat, com a resposta als correus electrònics rebuts en una adreça electrònica. [...]
8. màrqueting per correu electrònic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting que utilitza el correu electrònic per a establir una comunicació personal amb un públic objectiu amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial. [...]
9. estímul
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Agent, circumstància, situació, etc., susceptible de produir una resposta. [...]
10. enquesta pilot
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Enquesta experimental que es fa a una mostra reduïda de població, abans de passar-la a una mostra representativa de la població que es vol estudiar, a fi de comprovar la comprensió de les preguntes del qüestionari, valorar el grau de resposta, etc. [...]
Pàgines  1 / 3 
Pàgina  1  2  3  Següent >>