Resultats de la cerca bàsica: 388

41. opció de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Opció que dona dret de compra al titular. [...]
42. opció de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Dret
Negoci jurídic que dona dret a comprar un bé o un valor a un preu d'exercici predeterminat i abans d'una determinada data. [...]
43. optimització de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a utilitzar eines tecnològiques i aplicacions específiques, sovint per a aparells mòbils, que permetin millorar l'experiència de compra dels usuaris i, alhora, fomentar les vendes. [...]
44. ordre de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Ordre generalment instrumentada mitjançant un document pel qual un possible comprador fa l'oferta formald'adquirir una determinada mercaderia segons la quantitat, el preu i les condicions especificades. [...]
45. ordre de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
 [...]
46. preu de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Preu al qual s'han de vendre els actius al comprador en una operació financera. [...]
47. prova de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Element que serveix de justificant de l'adquisició d'un product, generalment el tiquet de compra, l'etiqueta, el cupó o l'envàs, a canvi del qual el consumidor pot rebre algun incentiu en forma de regal, de participació en un sorteig, etc. [...]
48. prova de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Element (tiquet de compra, etiqueta, cupó, envàs, etc.) que serveix de justificant de l'adquisició d'un producte i a canvi del qual el consumidor pot rebre algun incentiu en forma de regal, de participació en un sorteig, etc. [...]
49. separador de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
50. simulació de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica d'investigació de màrqueting en què un investigador es fa passar per un client i realitza una compra fictícia en un establiment comercial a fi d'avaluar la qualitat del servei de venda, comprovar la preferència del detallista per oferir una marca o una altra, etc. [...]
Pàgines  5 / 39 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>