Resultats de la cerca bàsica: 8

1. ludificació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc per a crear un vincle emocional entre una marca i els seus usuaris. [...]
2. ludificació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Ús de la mecànica del joc en contextos aliens, per tal de crear un comportament determinat en les persones implicades. [...]
3. ludificació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc per a crear un vincle emocional entre una marca i els seus usuaris. [...]
4. ludificació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc en l'entorn educatiu, per a captar la motivació de l'estudiant. [...]
5. ludificació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc en contextos aliens a aquest, amb l'objectiu d'incentivar un canvi de comportament de les persones o transmetre un missatge concret. [...]
6. ludificació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
7. És correcte gamificació en català?
Font Fitxes de l'Optimot
Àrea temàtica Economia. Empresa
En l'àmbit de la comunicació empresarial, per designar l'estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc per crear un vincle emocional entre una marca i els seus usuaris, la forma adequada és ludificació. Així mateix, és una estratègia que també s'aplica en l'entorn educatiu, per captar la [...]
8. joc de cadenats
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Joc que consisteix a resoldre en grup un seguit d'enigmes amb l'objectiu d'esbrinar la combinació d'uns cadenats que obren una o més capses, emprat generalment com a recurs didàctic de ludificació. [...]