1.
ludificació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc per a crear un vincle emocional entre una marca i els seus usuaris. [...]
|
2.
ludificació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc per a crear un vincle emocional entre una marca i els seus usuaris. [...]
|
3.
ludificació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc en contextos aliens a aquest, amb l'objectiu d'incentivar un canvi de comportament de les persones o transmetre un missatge concret. [...]
|
4.
ludificació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Ús de la mecànica del joc en contextos aliens, per tal de crear un comportament determinat en les persones implicades. [...]
|
5.
ludificació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc per a crear un vincle emocional entre una marca i els seus usuaris. [...]
|
6.
ludificació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc en l'entorn educatiu, per a captar la motivació de l'estudiant. [...]
Fitxa 7958/2Darrera versió: 18.10.2022TítolEs pot dir gamificació en català?Resposta
En l'àmbit de la comunicació empresarial, per designar l'estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc per crear un vincle emocional entre una marca i els seus usuaris, la forma adequada és ludificació.
Així mateix, és una estratègia que també s'aplica en l'entorn educatiu, per captar la motivació de l'estudiant. Per exemple: La ludificació a l'aula és un recurs que utilitza la psicologia del joc amb finalitats educatives. Es descarta la forma gamificació (de l'anglès gamification), malgrat que està molt introduïda. ClassificacióCategoria
Lèxic
.Lèxic especialitzat
.Economia. Empresa
|
7.
ludificació educativa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Estratègia que incorpora als processos d'educació els principis, l'estètica i les mecàniques pròpies dels jocs i, més concretament, dels videojocs, amb la finalitat de potenciar la implicació i la motivació de les persones que aprenen. [...]
|
8.
Es pot dir gamificació en català?
Font
Fitxes de l'Optimot
Àrea temàtica
Economia. Empresa
En l'àmbit de la comunicació empresarial, per designar l'estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc per crear un vincle emocional entre una marca i els seus usuaris, la forma adequada és ludificació.
Així mateix, és una estratègia que també s'aplica en l'entorn educatiu, per captar la [...]
|
9.
joc de cadenats
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Joc que consisteix a resoldre en grup un seguit d'enigmes amb l'objectiu d'esbrinar la combinació d'uns cadenats que obren una o més capses, emprat generalment com a recurs didàctic de ludificació. [...]
|
Així mateix, és una estratègia que també s'aplica en l'entorn educatiu, per captar la motivació de l'estudiant. Per exemple:
La ludificació a l'aula és un recurs que utilitza la psicologia del joc amb finalitats educatives.
Es descarta la forma gamificació (de l'anglès gamification), malgrat que està molt introduïda.