Resultats de la cerca frase exacta: 102

21. relaciˇ
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a ediciˇ)
laborals a la nostra empresa solen ser tenses. relaciˇ genital Relaciˇ en quŔ intervenen exclusivament els ˛rgans genitals. relacions p˙bliques Conjunt d'activitats d'una empresa o d'una entitat de carÓcter p˙blic ordenades a influir en l'opiniˇ p˙blica per tal d'atreure els [...]
22. peix petit
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Economia. Empresa
Titular de poca quantitat de criptomonedes, que no tÚ capacitat d'influir en el mercat. [...]
23. balena
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Economia. Empresa
Titular d'una gran quantitat de criptomonedes, que tÚ una capacitat important d'influir en el mercat. [...]
24. dofÝ
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Economia. Empresa
Titular d'una quantitat moderada de criptomonedes, que tÚ una certa capacitat d'influir en el mercat. [...]
25. societat de cartera
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Economia. Empresa
Societat els actius de la qual estan formats exclusivament per accions d'altres societats en quŔ participa, de manera que pot influir en la seva polÝtica empresarial. [...]
26. sexe conscient
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica CiŔncies socials
TŔcnica sexual consistent a focalitzar l'atenciˇ i la consciŔncia ˙nicament en les emocions, les sensacions i els pensaments que es produeixen durant l'intercanvi sexual, prescindint de les expectatives i sense deixar-se influir per pressions externes. [...]
27. grup de pressiˇ
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica CiŔncies socials
Grup de persones o d'organitzacions amb interessos afins de tipus econ˛mic, polÝtic, ideol˛gic o religiˇs que organitzen una acciˇ simultÓnia per influir en l'opiniˇ p˙blica i, consegŘentment, en les decisions dels poders econ˛mics, polÝtics i socials. [...]
28. plataforma de marca
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Economia. Empresa
Document estratŔgic de creaciˇ i gestiˇ d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherŔncia i la consistŔncia. [...]
29. propaganda
Font Diccionari catalÓ-castellÓ d'EnciclopŔdia Catalana (4a ediciˇ)
f 1 [manera d'influir] propaganda. 2 [mitjans] propaganda.  [...]
30. principi de participaciˇ administrativa
Font Diccionaris terminol˛gics del TERMCAT
└rea temÓtica Dret
Principi d'organitzaciˇ administrativa pel qual els ciutadans poden intervenir en la gestiˇ dels serveis p˙blics o influir, fins i tot de manera determinant, en les decisions que prengui l'Administraciˇ p˙blica. [...]
PÓgines  3 / 11 
<< Anterior  PÓgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  SegŘent >>