Resultats de la cerca frase exacta: 449

201. antena
Font Diccionari català-castellà d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
f 1 mar, radiotèc i zool antena. 2 constr [d'un envelat, d'una bastida] mástil m. 3 [d'un molí] aspa. 4 estar en antena [ràdio, televisió] estar en antena, estar en el aire.  [...]
202. transceptor
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Protecció civil. Defensa
Aparell que és la combinació d'un transmissor i un receptor de ràdio. [...]
203. generador de senyal de radiofreqüència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Generador de senyal a les freqüències de ràdio, generalment des d'1 MHz fins a algunes centenes de MHz o alguns GHz. La forma d'ona generada és sinusoidal i permet ser modulada per senyals externs o generats internament. [...]
204. màrqueting directe
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting interactiu que permet establir una comunicació personal amb un públic objectiu precís amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial, per mitjà del correu, el telèfon, la ràdio, la televisió, Internet o altres mitjans. [...]
205. radionavegant
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Treball
Persona que assegura les connexions per ràdio a bord d'un avió de línia. [...]
206. RTTY
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Modalitat de comunicació digital més antiga per a transmetre text entre màquines per ràdio. [...]
207. Estudi General de Mitjans
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estudi estadístic multimèdia de l'audiència de la televisió, la ràdio, els mitjans impresos, el cinema i Internet a l'Estat espanyol dut a terme per l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació a través d'enquestes periòdiques. [...]
208. màrqueting tradicional
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting que es duu a terme fora de l'àmbit digital i que inclou accions de difusió tradicional com ara les relacions publiques, els mitjans de comunicació com televisió, ràdio, premsa, i també publicitat impresa, banderoles, promocions i descomptes, etc. [...]
209. radiotelefonia mòbil professional
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Conjunt de xarxes de radiocomunicacions mòbils que permeten d'establir comunicacions de veu i dades per a professionals amb possibilitat de donar servei a grups tancats d'usuaris. Generalment són sistemes privats, propietat de les mateixes empreses que els utilitzen i, per tant, no es tarifa per tr [...]
210. emissió en cadena
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Emissió simultània d'un programa de ràdio o de televisió per dues o més emissores. [...]
Pàgines  21 / 45 
<< Anterior  Pàgina  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Següent >>