Resultats de la cerca frase exacta: 7

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. recerca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'activitats intel·lectuals i materials adreçades a aclarir, trobar, descobrir, comprendre o transformar determinades qüestions d'un àmbit concret del coneixement. [...]
2. participació creativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Mètode de millora propi de la producció ajustada consistent a promoure la creativitat i la innovació entre els treballadors amb l'objectiu de trobar solucions reals per a determinats problemes del dia a dia, millorar l'eficiència i la qualitat dels processos i augmentar el grau d'integració i [...]
3. trobada de transferència tecnològica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acte empresarial en format d'entrevistes bilaterals orientat a ajudar les empreses a trobar socis comercials i tecnològics internacionals. [...]
4. cerca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Examen, generalment seqüencial, dels elements d'un conjunt de dades a fi de trobar aquell o aquells que tenen una propietat determinada. [...]
5. paraula clau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Paraula o conjunt de paraules que s'utilitzen en fer una cerca, generalment a Internet, a fi de trobar la informació que es busca. [...]
6. creativitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Capacitat per a trobar la solució òptima a un problema per mitjà de la combinació d'elements, coneixements i tècniques de forma nova i imaginativa. [...]
7. venda en piràmide
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Venda que consisteix a aconseguir que una persona compri, amb la promesa d'obtenir beneficis substanciosos, mercaderies per revendre-les a d'altres que, persuadits per promeses semblants, han de trobar noves adhesions a aquest sistema de venda. [...]