f 1 presència. 2 [figura] presència, aspecte m. Tener buena presencia, tenir bona presència. 3 en presencia a la presència (o en presència) de. 4 presencia de ánimo [serenidad] presència d'esperit. [...]
FontDiccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Fet d'ésser, de trobar-se, present. La seva presència en aquell lloc. Ningú no es va adonar de la seva presència. Fou conduït a la presència del jutge. Ho jurà en presència de tots. L'aigua acidulada, en presència del zinc, desprèn hidrogen [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Sensació interna que experimenta un usuari de realitat virtual o realitat augmentada de ser dins l'entorn artificial creat, malgrat trobar-se físicament dins el món real. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Grau d'implicació emocional de l'usuari en una experiència de realitat virtual o realitat augmentada, evidenciat per les seves respostes afectives al que s'esdevé. [...]
Percentatge d'aparició d'una marca en un espai o un canal determinats en relació amb el percentatge d'aparició de la resta de marques de la mateixa categoria o del mateix sector durant el mateix període de temps, que indica el seu grau de visibilitat en aquell espai. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Sensació interna que experimenta un usuari de realitat virtual o realitat augmentada de ser dins l'entorn artificial creat, malgrat trobar-se físicament dins el món real. [...]
f 1 presencia. 2 [aspecte] presencia. Té molt bona presència, tiene muy buena presencia. 3 filos presencia. 4 bot presencia. 5 a la presència (o en presència) de [davant de] en presencia de. 6 fer acte de presència [en un lloc] hacer acto de presencia. 7 presència d'esperit [serenitat] presencia [...]
Presència de l'emissor i del receptor en el text en què la representació dels participants es porta a terme per mitjà de formes atenuadores de la identitat. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Grau d'implicació emocional de l'usuari en una experiència de realitat virtual o realitat augmentada, evidenciat per les seves respostes afectives al que s'esdevé. [...]